Existují hodinky Swatch pro každý věk i pro každou příležitost. Ale Swatch je mnohem víc, než jenom velké pokrytí trhu. Je to postoj, přístup k životu, způsob pohledu na svět. Pohled na hodinky Swatch probouzí emoce. Mít je na ruce je způsob, jak komunikovat s ostatními, jak mluvit beze slov. Od srdce.
Příběh značky Swatch je příběhem revoluce. V roce 1983 obrátilo zjevení dostupných, švýcarských plastových hodinek hodinářský svět vzhůru nohama. Hodinky se najednou staly něčím úplně jiným, než jenom prostředkem k měření času. Staly se novým jazykem, způsobem, jak mluvit ze srdce a beze slov. Značka byly výrazem radosti, provokativním sdělením, vřelým úsměvem dodaným mávnutím zápěstím. O více než 30 let později je revoluce stále v plném proudu: Swatch mluví a všichni rozumí.
V polovině sedmdesátých let se švýcarský hodinářský průmysl dostal do nejhorší krize, jakou zažil během své dlouholeté historie. Světový trh byl zaplaven japonskými výrobci a zájem o jejich skvosty rostl přímo geometrickou řadou. Švýcarsko se ovšem s touto situací nehodlalo smířit a na scénu vstupuje Nicolas G. Hayek, jehož radikální návrhy a revoluční nápady vyvedly hodinářský průmysl ze smrtelného lože k nebývalému zdraví. Hlavním nápadem Nicolase G. Hayeka byly „druhé hodinky“ – nikoli drahý, propracovaný šperk, ale nový, fascinující způsob, jak sdělit okolí, kdo jste a jak se cítíte. Na světlo světa se tak dostala značka Swatch.
Instruktážní návody a manuály k hodinkám naleznete zde.